Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

1. Reklamacja

W przypadku  reklamacji towaru należy przesłać pismo z przyczyną reklamacji i dołączyć je do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

IMKA Małgorzata Wojciechowska

ul. Wojska Polskiego 113b

05-822 Milanówek

sklep@laoliva.pl

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient ma 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, prosimy o wypełnienie potrzebnego oświadczenia i wysłanie go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem w nienaruszonym stanie:

IMKA Małgorzata Wojciechowska

ul. Wojska Polskiego 113b

05-822 Milanówek

sklep@laoliva.pl 

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl